jasså!

slutade tidigt idag, efter att jag gjort champinjonsoppa!
så luktar ungefär stekt champonjon.. mums!

sitter hos mamma nu, väntar på att micke ska sluta träna..
han ska nämligen följa med mig till ridhuset idag,
ska hoppa så måste ha hjälp att sätta hinder..
undra hur de går idag, kommer nog gå bra..
eftersom jag har världens underbaraste häst!

aja, har inte mycket mer att säga nu precis!

(undra vilken kategori jag ska lägga detta inlägget i)

Love k'


Kornelias kommentarer
cecce (Y)

soppan blev great (Y) <3

2009-02-17 | 02:05:59
Blogg: http://www.mariaroos.bloggsida.se

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0