lalalala,

jag har bestämt mig för att börja blogga på allvar, från och med nu, ska ni få veta de mesta jag gör, och få se bilder på de mesta :D
ska bara komma på hur man får in bilderna till datan (A) hahaha,
jag är fortfarande sjuk, och de suuuuger verkligen, men har bestämt mig för att åka till jasse och försöka rida och allt det dära (:
måste fan komma igång nu, det är riktigt segt att bara ligga hemma..
hihi, nu ska jag kolla ett avsnitt av oc, sen ska jag äta och softa fram tills tre när stefanie kommer till stallet oxå,
tänkte ni skulle få en liten bild på min skönhet:


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0