lev för idag, dröm för imorgon, glöm igår...

har massor att berätta, var ska jag börja?
jaha, igår åkte jag och pappa ut till citygross och handlade litta till hästen :D
bilder kmr, men kan berätta sålänge!

Vita benlindor
ett grimskaft
och godis..

sen åkte vi vidare till humlemölla, och köpte:
betfor
och blåa födertunnor.

hahaha,
sen åkte jag till stallet, och vips där stod johanna! hahaha
så efter stallet var de hem och göra vid sig, sen fick vi åka upp till stallet och kvällsfodra..

sen åkte vi till klippan! :D hihi, johanna.. blev du full?

Idag, vaknade jag.. och var så shoppingsugen så de var inte sant, har ju spenderat massa pengar, men inte på mig själv ändå sedan jag fick hästen, eller jo en mobil och sånt.. men de kallar inte jag shopping!
så jag bestämde mig för att ta en tur på väla. tvingade dit johanna! även hur dåligt hon än mådde..

så de första vi gjorde var att äta, sen blev de:
jeans/leggins
pannband, flätat i läder
två par öronhänge
och ett par trosor..

bilder kommer även på de! ska bara komma hem. var jag är får ni reda på längrener!
efter väla, åkte jag hem.. och upp till stallet! de är sååå jävla skönt att ha en pappa som mockar åt en! jag behöver allt bara blanda mat, sätta fram hö och rida!
på tal om de, gick ridningen finnemang idag! på tygel, kort gallop, frågan är: kan man komma längre? haha

iaf, efter ridningen åkte jag hem till min mamma, tog ett låång skönt bad.. och nu sitter jag här! :D puss

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0