litet test om mig, som ni kanske vill veta.

kl nu: 22:23
namn: sabina maria kornelia johansson
piercingar: öronen, tungan
tatueringar: nix!
längd: 158,5 cm :$
skostorlek: 36-37
önskar du att du bodde någon annanstans: ibland!
tänker du på självmord: skulle aldrig göra de!
tycker andra att du är attraktiv: klart dom gör! :D
dricker du: ibland så!
använder du droger: verkligen inte!
röker du: njae, slutar just nu!
snusar du: de gör hon ikke!
vilket shampoo använder du: olika, mitt hår kräver att jag bytar. annars blir de torrt!
vilken parfym använder du: har hur många som helst!
vad är du rädd för: mörker, och att få bli lämnad ensam!
gillar du att tvätta: de är de enda jag hjälper till med hemma!
gillar du Berg-och-Dalbana: ja, fast tror alltid att dom ska krasha när jag sätter mig i den, haha.

SENASTE..
film du hyrde: blond and blonder tror jag
film du köpte: ngn sån dålig som pappa köpte till mig
låten du lyssnade på: jim jones - we fly high
låten du hade på hjärna: johnnys låt till jesper :(
låten du laddade ner: kan inte ladda ner!
personen du ringde: johanna, funderar på vem jag ska ringa nu!
tv program du tittade på: top model
personen du tänkte på: min mamma fakiskt!

FAVORIT..
mat: thaimat
låt: shaggy & sizzla - mad mad world
sak att göra: stallet, vänner & fest!
sport: .. ridning
dryck: cola, lättfett, men dricker de inte mer!
kläder: en stor t-shirt och troser!
film: romper stomper
bil: bmw x5

HAR DU NÅGONSIN..
gråtit över en pojke: ja
gråtit över en flicka: ja
ljugit för någon: ja
varit i slagsmål: ja
blivit arresterad: njae! beror på hur man ser de

ANTAL..
gånger du varit kär: 2 ggr..
gånger ditt hjärta brustit: 2
tjejer du kysst: tre-fyra kasnke
gånger ditt namn varit med i tidningen: typ varenda gång jag fyllt år:P
ärr du har på kroppen: ett i navel, ett i pannan, ett på näsan, sen massa små andra!

VAD/VILKET..
ska bli skoj: costa brava!
ska inte bli skoj: vakna imorgonbitti!
sparar du till: absolut ingenting, behövs ej!
väntar du på: att frågorna ska ta slut, så jag kan sova!
pålägg som gäller: marmelad!
dagens dryck: kaffe & mjölk

SENASTE..
personen du fick mail av: facebook tror jag
personen du fick brev av: har jag fått ett brev ngn gång? eller jo, johanna i somras!
personen du fick sms av: line!
gången hela din familj åt middag tillsammans: imorse
saken du köpte: foder till min krake!
du hade kul: igår!
hur tidigt stiger du upp: vid 7! :D
gillar du att slåss: nejdå!
vad ska du göra ikväll: sova såfort frågorna är slut!
är du seriös: hm, kan vara om jag behöver..
vad är du allergisk mot: bullshit!
var har du ont: halsen! jaa igen
kan du stå på händer: hahaha, nej de kan hon ikke!
favorit serie: O.C och sex and the city
håkan Hellström eller The Ark: har nog aldrig hört en låt av ngn av dom(?)
bright eyes eller Lars Winnerbäck: vafan är bright eyes?
salt eller socker: socker!
gillar du ketchup: nja!
är du glad nu: helt ok
var du glad igår: ja!:D
känner du nån som jobbar på sjukhus: nej tror inte de:S
vad dansar du till: ge mig en grogg, så dansar jag till allt
stockholm är: stort?
göteborg är: bäst!
kan du sjunga: absolut! xD
mer värt än guld: nära människor!
spaghetti eller makaroner: makkisar!
ett land jag helst vill besöka: costa brava!
vad är klockan nu: 22:38


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0