love and other disaster!

de var ett tag sen nu, ush har hunnit med mycket, men ändå ingenting..

de står en kille i mitt stall som är frisör, och jag ska sköta om hans hästar när han inte kan, så får jag hårförlägning gratis och så, så de har vi beställt.. vet inte om jag får de i helgen, hihi..

ush ja, idag ska jag och pappa åka till hyllinge och köpa fodertunnor, så inte råttor kommer och äter upp jasses mat!
har ni tur kanske ni får en liten bild sen xD

haha, vet inte vad jag ska skriva mer nu!
skriver senare!
love K

Kornelias kommentarer
Stephany

åh kan du fråga honom va han tar för att bara sätta i löshår om man redan har de själv ?

2009-02-18 | 13:20:36
Blogg: http://steephs.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0