måndag.

ush ja, haft feber och skit hela helgen som ni vet, så har verkligen inte varit speciellt aktiv.
har fått en jävla hosta och massa sånt trams, så undrar om jag inte börjar få lunginflamation?!
sorjligt med sant.

idag har jag verkligen inte gjort ngt vettigt allt. kollat på nästan en hel säsong av OC (:
åkte upp till min kära häst för hon skulle skos..
skulle ridfa och allt. men mådde cp dåligt så jag åkte hem.
sorry steffie (A)

nej, nu ska jag röka, kolla oc och sova! :D
ingen skola imorgon heller, ledig pga utvecklinssamtal,
och på onsdag gäller de för mig! :O
PUSS!


Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0