morning!

jahajaa, utvecklingssamtal idag, hoppas de går bra!
jag red jasse igår, ute i skogen.. riktigt mys.. på onsdag altså om en vecka börjar mion praktik på ridhuset i stan,
ska dock laga mat (A) hahaha, skol mat. mys.
berättar om utvecklingssamtalet senare.
igår när jag kom hem från jasse sov jag från kl 5 till kl 9! riktigt slut var jag. somnade igen vid 12 kasnke, och sov till 12 idag.. de är den dära jävla sjukdommen som gör de.! bergis..

idag fyller lines pappa år (: congratz
så jag ´ska till line sen och sova där..
ska till skolan imorgon för första gången på denna veckan.. riktigt segt.
m,en nej, nu ska jag sticka, vi hörs sen! love <3

Kornelias kommentarer
ronja.

:D yeah, du kommer till skolan!

2009-02-04 | 20:53:21
Blogg: http://ronjamalmros.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0