No guides, no sign, walking on a thin line

idag på träningen, fick jag väldigt ont i fingrarna! gled med tyglarna i mina jävla vantar..
vi fick träna på övergångar, från skritt till trav, från trav till galopp, och tvärtom..
gick riktigt bra! blir träning nästa vecka igen kl 18.15, skriver de här så ni vet om ni vill kolla
och för att jag själv ska komma ihåg d! (:

hihi, nu ska jag duscha.. lägga in lite bilder på facebook
och sova!
skriver nog inte mer ikväll
praktik som vanligt imorgon, så skriver efter det,
eller om ni har tur, ett litet inlägg på morgonen!
godnatt turtisar!

tänkte lägga ut en bild, men de funkade inte.. så får bli imorgon!
pussis

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0