morgon åter igen.

ush, vet ni hur mycket jag behöver innan tävlingen?!
schabrak - som passar till hennes luva.
vita ridbyxor.
en tröja. - ska inte ha kavaj.
en fårskinnspadd. - eftersom jasse har musklats/blivit större om ryggen klämmer hennes sadel på ryggraden :(
lindor - som passar till hennes schabrak/luva.

plus jasse ska skos 4 dagar innan tävlingen, fatta pengar?! :/
men de löser sig ;)

idag ska jag till praktiken, (:
laga fisk, visst inte de godaste. men måste göras.
fattar ni hur duktig jag är?! har inte varit borta från praktiken
en enda gång. yeee!

sen ska jag hämta stefanie på hennes skola, så ska vi ställa upp hinder.
vi ska prova rida utomhus idag.
ska bli väldigt skönt eftersom jasse bara tramsar inne i ridhuset nu.
för hon har tröttnat. men jag menar, vem har inte de?!

aja, hörs kanske sen.
plus jag ska lägga upp en bild på jasse (:

PUSS

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0