möhippa och svensexa del 3



lite lekar..


lite fler lekar :)


de var ju tjejerna mot killarna, och vilka vann? jo tjejerna såklart..


vi fick inte va med i vissa lekar :) så här sitter vi och väntar..


jag och min syster


här står han och väntar på att få leka!


här leker dom, dom skulle ha en enkrona för ena ögat, en galje mellan knäna, en falje till styre och låta som en bil och springa runt ett bord :)


haha, min syster skulle tvunget ha en pussbild, så jag började skratta..
stackars kevin :)


kevin fick en puss av min syster oxå :)

Kornelias kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat :)

Ditt snygga namn: (eller Anonym om du är lite feg!)
Kom ihåg mig!

E-postadress: (endast jag som kan se den!)

Blogg:

Kommentar: (onödiga kommentarer tas bort, så lägg ner!)

Trackback
RSS 2.0